zaterdag 15 april 2017

Live Love Run

Nadat ik afgelopen maandag mijn eerste (bijna) 2 km liep, heb ik een soort verslaving gecreëerd voor hardlopen. Het liefst was ik dezelfde avond nog een rondje gaan rennen, maar gelukkig weerhield mijn verstand mij daarvan en heb ik keurig gewacht tot donderdag. In de tussentijd verdiepte ik mij wel in het fenomeen hardlopen en bestelde ik het boek van Annemerel; Live Love Run.

Wat een top boek is dit! Als je ook maar een klein beetje geïnteresseerd bent in hardlopen, raad ik je dit boek van harte aan. Ze heeft het ontzettend leuk geschreven, vanuit persoonlijk perspectief en dat zorgt er voor dat je het boek binnen mum van tijd uit hebt.   





Goed, zoals eerder aangegeven was ik wel zo verstandig om niet direct alle dagen te gaan lopen en deed ik mijn tweede run pas donderdag. Ik liep enkele meters langer en was bijna anderhalve minuut sneller dus (ik juich waarschijnlijk weer veel te snel!) er zit al enige vooruit gang in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten